Rendezvény utáni takarítás
Takarítói személyzet biztosítása, egy rendezvény megszervezése, sok vesződséggel jár, ahhoz, hogy a vendégek végig kellemes körülmények között, jól érezzék magukat.
A rendezvény utáni takarítások megszervezésére gondolt?
Képzeljünk el egy esküvőt, koncertet vagy egy kulturális programot, aminek a szervezéséhez akár hónapok kellenek, míg a rendezvények utáni takarításokhoz már elég egy profi csapat, akik modern felszerelésekkel vállalják, hogy néhány órán belül tisztán, adja át a termet, a helyszínt.
A rendezvények utáni takarításokra általában senki nem gondol, ám a legtöbb esetben nem csak utána, hanem előtte is takarítani kell, vagy a rendezvény alatti takarítási felügyelet szükséges.
A rendezvény alatt külön kérésre takarító felügyeletet biztosítunk a teljes időtartamra, így önnek csak a saját ügyfeleivel és zökkenőmentes lebonyolítással lesz dolga a tisztasággal nem. Amennyiben nincsenek felszereléseik a takarításra akkor azt is tudunk biztosítani.
Teljes körű takarítás rendezvény előtt és után:
Megrendelheti a kiszemelt helyiség előtakarítását és a közvetlen rendezvény megkezdésekor a karbantartó takarítást és természetesen a zárás utánra is a rendezvényterem takarítását.
Kérjen ingyenes árajánlatot és helyszíni szemrevételezést, ha eseti, napi vagy heti takarításra van szüksége.